Шикування,привітання.
Повідомлення завдань уроку та правил
безпечної поведінки
Вчитель:
Треба всім нам привітатись «Добрий день»
Вчитель:
сьогодні у нас незвичайний урок, ми вирушаємо в казковий ліс. Ліс
-цевеличезний дім з всіма його жителями: птахами,комахами,звірятами та
рослинами - живеться в ньому спокійно
та затишно. Ми будемо ходити лісовими стежками, збирати лісові дари. Але подорож наша буде не
легка, тому що ви повинні бути уважними, сміливими, кмітливими.
-команди
«Рівняйсь !«Струнко!», «Вільно!»
3.Учитель:
Тож вирушаємо до лісу;
- Різновиди
ходьби та бігу:
Вчитель:
Подивіться навкруги ми потрапилидо великого лісу.Зайдемо тихенько на
носочках, щоб не зашкодити лісовим мешканцям -
- У
весняному лісі багато первоцвітів, щоб не
зламати їх необхідно вище піднімати стегна;
-а ось
подивіться на гілочки, які розкинулися навколо –давайте підстрибнемо і
дістанемо їх:
- А
що це за чарівна квіточка причаїлася біля стежинки. Та це ж метелик ,давайте
торкнемося його;
- А наступну частину лісу ми пробіжимо:
різновиди бігу
-
Біг з закиданням гомілок
-
Біг приставними кроками
4 Вправи для відновлення дихання.1-2- руки через сторони дугами
вгору, вдих;
3-4- руки
через сторони дугами вниз , видих
5.Вчитель:
- не втомилися? Тож мандруємо далі.А ось перед нами перешкоди –це «болото» ви
готові долати його ?
6.Нарешті
ми підійшли до річки
Яку
потрібно подолати пройшовши через
місток;
7. Ось
нарешті ми дійшли до лісової галявини. Тут ми повинні продемонструвати свої
вміння правильно виконувати
вправи .
- перешикування в колону по два-
Виконання
комплексу загально розвивальних вправ в парах.
1.
В.п.ноги нарізно. Перекидання м’яча один одному.
2.
В.п. –о.с. спиною один до одного.
1. –передача м’яча з
поворотом тулуба праворуч;
2. –приймання з поворотом тулуба
ліворуч;
3.в.п.-о.с. спиною один до одного,м’яч
угору.
1.-нахил,передача м’яча між
ногами
4. в. п. - о. с. м’яч зліва
1-переступити через м’яч вліво.
5.
в. п. – о .с . м’яч у руках
знизу
8.
Вчитель; Сьогодні у нас незвичайний
урок. До нас завітав відгадайте хто?
-
назвіть ігри в яких використовують м’яч
А тепер
відгадайте загадку
«Бистріше
вітру ігрок несеться
І знає
кожен , що зветься
Ця
спортивна гра - …………….(ф.б)
9. За цей
час ви ознайомитесь з технікою ведення м’яча різними способами.
1.ведення
м’яча на місці:
-в. п. ноги нарізно, м’яч між ногами
1-4 відбивання м’яча внутрішньою стороною
стопи між правою та лівою ногою
2.
ведення м’яча носком ноги в парах.
3.Наступити
на м’яч правою
ногою та
котити його вперед - назад підошвою.
9.
Вчитель: Щоб моторним став атлет
1. Естафета «Оббіжи
дерево»
2. естафета « гонка м’яча»
Ходьба
вправи на відновлення дихання.
Вчитель :
наша подорож завершується і час повертатись назад.
А ще проведемо гру «Топай –хлопай».
Організоване
залишення спортивної зали.
|
Звернути
увагу на зовнішній вигляд учнів і готовність до уроку. З’ясувати самопочуття учнів.
Суворо
дотримувати команд вчителя.
Спина
пряма руки притиснуті до стегон.
Слідкувати
за правильністю виконання команд
Дотримувати
дистанцію 2 кроки
Ходьба з високим
підніманням стегон
Ходьба в
на пів присядці, спину тримати прямо
Пятками
торкатися сідниць
Стрибки
виконувати пружно
На
підлозі на відстані 50см. лежать обручі.Учні виконують стрибки з обруча в
обруч намагаючись не потрапити в « болото».
Ходьба по
гімнастичні лаві
Стежити
за координацією рухів
М’яч
підкинути на висоту 1 м.
Показує
м’яч - діти відповідають
Діти називають
ігри з м’ячем
Під час
відбивання м’яча центр ваги на опорній нозі.
м’яч
контролювати підошвою.
діти
ведуть м’яч до фішки і назад внутрішньою стороною стопи
діти шикуються в дві
колони
в.п. руки
вгору перший в колоні
учаснику,
який стоїть позаду і т.д. останній в колонці оббігає фішку і стає вперед
колонки
діти
шикуються в шеренгу .
Учитель
називає вид спорту. Якщо для цього виду спорту необхідний м’яч, то діти
хлопають у долоні,якщо ні – то тупотять ногами.
Визначити
найактивніших, найстаранніших учнів.
У колону
по одному за напрямним.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар