Фізична культура



Конспект  уроку з фізичної культури для учнів 1 -го класу
Журавлиської  загальноосвітньої   школи  І- ІІІ ступенів.
Завдання уроку:
1.     Оздоровчі:   створити умови для формування правильної постави,  
  координації рухів;

2.     Освітні:   удосконалювати навички бігу, розвивати координацію
 рухів,спритність, швидкість,повторити вправи з м’ячами;


3.     Виховні: виховувати  дисциплінованість,дружбу,взаємодопомогу.

Місце проведення: спортивний зал
 Інвентар :  м’ячі, кеглі, бар’єри, канат, секундомір, свисток, обручі.
Вчитель: Шишкіна С.А

частини уроку
Зміст навчального матеріалу
дозування
Організаційно - методичні вказівки

Підготовча частина

10-12хв.















































































































Основна
18- 20хв.














































































Заключна
3-5хв










Шикування,привітання. Повідомлення завдань уроку та правил   безпечної поведінки
    на уроці.



Вчитель: Треба всім нам привітатись «Добрий день»
Дружно весело сказати
  «Добрий день»
Діти: «Добрий день»

Вчитель: сьогодні у нас незвичайний урок, ми вирушаємо в казковий ліс.   Ліс  -цевеличезний дім з всіма його жителями: птахами,комахами,звірятами та рослинами  - живеться в ньому спокійно та затишно. Ми будемо ходити лісовими стежками, збирати  лісові дари. Але подорож наша буде не легка, тому що ви повинні бути уважними, сміливими, кмітливими.

  2.    Стройові вправи:
-команди «Рівняйсь !«Струнко!», «Вільно!»
-повороти на місці:
  «Праворуч!», «Ліворуч!»
3.Учитель: Тож вирушаємо до лісу;

 -   Різновиди ходьби та бігу:

Вчитель: Подивіться навкруги ми потрапилидо великого лісу.Зайдемо тихенько на носочках, щоб не зашкодити лісовим мешканцям -

 -  У весняному лісі багато первоцвітів, щоб не  зламати їх необхідно вище піднімати стегна;

-а ось подивіться на гілочки, які розкинулися навколо –давайте підстрибнемо і дістанемо їх:


 -   А що це за чарівна квіточка причаїлася біля стежинки. Та це ж метелик ,давайте торкнемося його;


-    А наступну частину лісу ми пробіжимо: різновиди бігу
-         Біг повільний
-         Біг з закиданням гомілок

-         Біг приставними кроками



4     Вправи для відновлення   дихання.1-2- руки через сторони дугами вгору, вдих;
3-4- руки через сторони дугами вниз , видих

5.Вчитель: - не втомилися? Тож мандруємо далі.А ось перед нами перешкоди –це «болото» ви готові долати його ?




6.Нарешті ми підійшли до річки
Яку потрібно подолати  пройшовши через місток;







7. Ось нарешті ми дійшли до лісової галявини. Тут ми повинні продемонструвати свої вміння  правильно виконувати вправи  .

 - перешикування в колону по два-
Виконання комплексу загально розвивальних вправ в парах.
1.     В.п.ноги нарізно. Перекидання м’яча один одному.
2.     В.п. –о.с. спиною один до одного.
1.     –передача м’яча з поворотом тулуба праворуч;
2.     –приймання з поворотом тулуба ліворуч;
3.     -4 те саме.
      3.в.п.-о.с. спиною один до одного,м’яч угору.
              1.-нахил,передача м’яча між ногами
               2.в.п. 3-4 те саме
       4. в. п. - о. с.  м’яч зліва
                1-переступити через м’яч   вліво.
                  2- в. п.
                 3-4 те саме вправо
        5.  в. п. – о .с . м’яч у руках     знизу
              1-   підкинути м’яч угору
                  зробити хлопок руками -
3.     -  упіймати м’яч


Ходьба на місці
.
        8. Вчитель;  Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас завітав відгадайте хто?
              - назвіть ігри в яких використовують м’яч


А тепер відгадайте загадку
«Бистріше вітру ігрок несеться
І м’яч в воротах –це гол
І знає кожен , що зветься
Ця спортивна гра -   …………….(ф.б)

9. За цей час ви ознайомитесь з технікою ведення м’яча різними способами.

1.ведення м’яча на місці:
   -в. п. ноги нарізно, м’яч між ногами
    1-4 відбивання м’яча внутрішньою стороною стопи між правою та лівою ногою


2. ведення м’яча носком ноги в  парах.



3.Наступити на м’яч правою

ногою та котити його вперед  - назад      підошвою.


9. Вчитель:  Щоб моторним став атлет
Проведемо естафету
Будем бігати стрибати
Треба нам перемагати.

1.     Естафета «Оббіжи дерево»






       2. естафета « гонка м’яча»

















Ходьба вправи на відновлення дихання.

Вчитель : наша подорож завершується і час повертатись назад.


 А ще проведемо гру «Топай –хлопай».







Підбиття підсумку уроку.
Запитання до учнів:
Що нового дізналися?
Що сподобалося?
Що навилися?


Організоване залишення спортивної зали.









1- хв.
























 30с.






2хв.


2хв.




15м.



10 стрибків



15 м.





1-2 хв

20м.

15м.

30 с.



10 стрибків


30 с.


2 рази


30с.






2 рази









5хв.





5 разів



5-6 разів




5-6 разів




5-6 разів


8 разів






5-6 разів




30 с.











20 хв






5-6 разів




5-6 разів


5-6 разів





5-6 разів





2-3 разів





























До 1хв.







2хв








До 30 с.
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і готовність до уроку. З’ясувати  самопочуття учнів.
Суворо дотримувати команд вчителя.



















Спина пряма руки притиснуті до стегон.

Слідкувати за правильністю виконання команд

Дотримувати дистанцію 2 кроки



Ходьба на носках
руки на поясі
Спину тримати рівно

Ходьба з високим підніманням стегон

Ходьба з стрибками вверх



Ходьба в на пів присядці, спину тримати  прямо



Дистанція один крок.
Пятками торкатися сідниць
Стрибки виконувати пружно







На підлозі на відстані 50см. лежать обручі.Учні виконують стрибки з обруча в обруч намагаючись не потрапити в « болото».

Ходьба по гімнастичні лаві
руки в сторони














Ноги нарізно


Супроводжувати
 рух  м’яча поглядом






М’яч передавати в руки


Стежити за координацією рухів





М’яч підкинути на висоту 1 м.


Відновити дихання


Показує м’яч - діти відповідають


Діти називають ігри з м’ячем


Діти відгадують загадку.










Під час відбивання м’яча центр ваги на опорній нозі.


Х   ----*---------х
Х--------*--------х
х  -------*--------х 

м’яч контролювати підошвою.










хххх----5м.---------*
хххх---------------*
діти ведуть м’яч до фішки і назад внутрішньою стороною стопи

 діти шикуються в  дві  колони
в.п. руки вгору  перший в колоні
тримає мяч, за сигналом
передає м’яч
учаснику, який стоїть позаду і т.д. останній в колонці оббігає фішку і стає     вперед  колонки
і.т.д.

хххххх--------------* 

хххххх---------------*





діти шикуються в шеренгу .

Учитель називає вид спорту. Якщо для цього виду спорту необхідний м’яч, то діти хлопають у долоні,якщо ні – то тупотять ногами.


Визначити найактивніших, найстаранніших учнів.



У колону по одному за напрямним.     

Немає коментарів:

Дописати коментар